Маркетинг кеңсесі
Негізгі мақсаттары мен міндеттері
Маркетинг офисінің негізгі мақсаты университет марктетингін нығайту болып табылады.
МО қызметінің негізгі бағыттары:
- Ағымдағы жағдайды талдау: SWOT-талдау; бәсекелестерді талдау.
- Мақсаттарды айқындау: қысқа мерзімді мақсаттар; ұзақ мерзімді мақсаттар.
- Нысаналы аудиторияны сегментациялау: білім беру бағдарламалары; коммерциялық жобалар.
- Құндылықтық ұсыныстарды әзірлеу: білім беру бағдарламалары үшін; коммерциялық жобалар үшін.
- Контент-стратегияны әзірлеу: білім беру бағдарламалары үшін; коммерциялық жобалар үшін.
- Цифрлық стратегия және ілгерілету: SEO және контент-маркетинг; әлеуметтік желілер / таргеттелген жарнама.
- Серіктестік қатынастарды дамыту: білім беру ұйымдарымен ынтымақтастық; халықаралық жоғары оқу орындарымен өзара іс-қимыл.
- Стратегияны бағалау және оңтайландыру: көрсеткіштерді мониторингтеу және талдау; стратегияны түзету.
- Ішкі әлеуетті дамыту: қызметкерлердің біліктілігін арттыру; басқарудағы инновациялар.
- Брендті нығайту: танылу және аккредитация; позитивті имидж қалыптастыру.
Қойылған мақсатқа жету үшін МО келесі міндеттердің шешілуін қамтамасыз етеді:
- Студенттерді тарту және ұстап қалу деңгейін көтеру.
- Заманауи және бәсекеге қабілетті университет бейнесін қалыптастыру.
- Маркетингтік талдаудың тиімді жүйесін құру.
- Әлеуметтік желілердегі аудиторияның белсенділігін арттыру.
- KU-дың аймақтық және ұлттық рейтингтердегі позицияларын нығайту.
- Білім беру және коммерциялық ұйымдармен серіктестік коммуникацияны дамыту.
- Жарнама бюджетінің тиімділігін арттыру және шығындарды оңтайландыру.
- Маркетинг саласында қызметкерлердің медиасауаттылығы мен құзыреттілігін арттыру.
Құрылымы
Мұхтар Олжас Маратұлы
Жетекші
8 (7152) 462796 - 1190
729/ ОЗК
![]()
Жоба менеджері
8 (7152) 462796 - 1190
726/ ОЗК
![]()
Мобилограф
8 (7152) 462796 - 1190
726/ ОЗК
![]()
SMM-маманы
8 (7152) 462796 - 1190
726/ ОЗК
![]()
Дизайнер
8 (7152) 462796 - 1190
726/ ОЗК
![]()
